mandag, december 14, 2009

En Ære

Mine hænder er bundet fast
Mit hjerte er solidt og trofast 
Ilden i mit hjerte har taget over hånd,
Den brænder snart alt bånd
 
Mine visioner føles så ægte
Måske fordi intet er umuligt at fægte
 
Smilet gror på mine læber i håbet om at se dig,
Og ikke længere for denne meningsløse vej
 
Kærligheden har længe forvirret mit sind,
Men alt blæses væk som en stille vind
 
Jeg kunne starte med en pind,
Bygge videre, ud og ind
 
Et lille træhus i min drøm,
Mit håb gror så hårdt, som et søm
 
Al hvad jeg vil mærke er din nærhed,
Lige overfor mig reflekterende med din kærlighed
 
Mit øjes tåre er kun dig værd
Jeg behøver intet sværd
 
Alt hvad jeg behøver, er belyst fra dig.

Til ære for profeten Muhammad,
Guds fred og velsignelser være med ham.
 

Ingen kommentarer: